MS 400 C-M

25.289,-

První motorová pila s pístem z magnézia

Výkonná motorová pila MS 400 C-M je první motorovou pilou na světě s magnéziovým pístem na světě. Robustní stavba ve spojení s lehkou konstrukcí a velmi příznivou výkonovou hmotností 1,45 kg/kW. V MS 400 C-M se poprvé používá zcela nový 67 ccm motor STIHL s výkonem 4,0 kW. Vynikající zrychlení a snadné startování díky systému STIHL M-Tronic.

 Délka lišty cm40
 Zdvihový objem cm366,8
 Výkon kW4
 Hmotnost5,8
 Hmotnost na jednotku výkonu kg/kW1,4
Hladina akustického hluku dB(A)107
 Hodnota vibrací výkonu dB(A)118
 Hodnota vibrací vlevo m/s23,5
 Hodnota vibrací vpraco m/s23,5
 Délka řetězu3/8 “
Objem palivové nádrže l0.6
Otáčky při max. výkonu ot./min10.000
CO2 g/kWh656

Dlouhodobý systém filtrace vzduchu

Nasátý vzduch je setrvačníkem uveden do rotace. Odstředivou silou jsou větší a těžší částečky nečistot odloučeny ke stěně skříně a vyneseny ven ze stroje přes žebra válce. Prostřednictvím předřadného odlučovacího kanálu je tak do vzduchového filtru přiváděn vzduch neobsahující téměř žádné částečky nečistoty.

 

 

Ohřívání karburátoru teplým vzduchem

Na pily STIHL s předehřevem karburátoru je i ve studeném ročním období spolehnutí: V zimním nastavení obtéká karburátor předehřátý nasávaný vzduch . Tím se zabrání jeho zamrznutí. Pro přepnutí z letního na zimní provoz stačí jednoduchý pohyb ruky.

 

 

Dekompresní ventil

Dekompresní ventil vypouští při startování část stlačené směsi z válce. Tím se významně sníží potřebná tažná síla na startovacím lanku. To odlehčuje obsluhu a je chráněn celý startovací systém motorového nářadí.

 

 

ElastoStart

Následkem kompresního tlaku vznikají při nahazování spalovacích motorů trhavé sílové špičky, které zatěžují svaly a klouby. Tlumící prvek ve speciální startovací rukojeti ElastoStart akumuluje v závislosti na průběhu komprese střídavě sílu a opět ji uvolňuje. Díky tomu je startování stejnoměrné bez trhavých silových špiček.

 

 

Zařízení pro napínání řetězu umístěné na boku

Napínací šroub se ovládá zboku skrz kryt řetězky. To zabraňuje kontaktu pokožky s ostrým pilovým řetězem a hroty ozubeného dorazu.

 

 

Olejové čerpadlo s možností regulace množství

Dovoluje přesné dávkování oleje v závislosti na potřebě. Označení E zaručuje v každém případě dostatečné množství oleje. Profesionálové dávkují jemněji. Je možné snížení dodávaného oleje až o 50%.

 

 

Uzávěr nádržky pro snadné otvírání/uzavírání

Patentované speciální uzávěry pro palivovou a olejovou nádrž. Nádrže, kterými je vybaveno motorové nářadí se dají rychle, bez použití velké síly a bez nářadí otevírat a opět uzavírat.

 

 

Filtr HD2

Nově vyvinutý filtr HD2 s filtračním materiálem z polyethylénu má až o 70% jemnější póry než dosavadní polyamidové filtry a proto dokáže zachytit velmi jemný prach. Filtrační materiál odpuzuje také vodu a olej, proto se velmi dobře čistí. Filtrační patrona je demontovatelná bez použití nářadí pouze pootočením filtru o 1/4 otáčky rukou.

 

 

STIHL 2-MIX

Ekonomický STIHL 2-MIX motor s technologií kanálů 1-in-4 má vysoký točivý moment v širokém rozsahu otáček. Řetězová pila ušetří až 20% paliva ve srovnání s konvenčním dvoutaktním motorem STIHL bez 2-MIX technologie. Emise z výfuku jsou nižší až o 50%.

 

 

Antivibrační systém

Silné vibrace v místě upevnění rukojetí motorového nářadí mohou při dlouhodobém používání vést k problémům s prokrvováním rukou a paží. STIHL proto vyvinul vysoce kvalitní antivibrační systém. U motorového nářadí s antivibračním systémem jsou v místě upevnění rukojetí vibrace, které vytváří motor a pracovní nástroj, významně snížené.

 

 

Jednopáčkové ovládání

Jednotlivé pozice, jako je startování se studeným nebo teplým motorem, provoz a zastavení, jsou ovládány jedinou páčkou. Díky tomu je ovládání zvláště komfortní a bezpečné, protože pravá ruka může neustále zůstat na rukojeti.

 

 

Kompenzátor

Kompenzátor STIHL, regulační systém v karburátoru, se stará o to, že i přes stoupající znečištění vzduchového filtru zůstává výkon motoru, kvalita výfukových zplodin a spotřeba paliva po delší dobu téměř konstantní. Teprve když dojde k citelnému poklesu výkonu, musí se vyčistit vzduchový filtr. Tak je možné pracovat velmi dlouho bez údržby.

 

 

Systém mazání řetězu Ematic

STIHL Ematic-System se skládá z vodící lišty Ematic, pilového řetězu Oilomatic a olejového čerpadla k regulaci množství nebo snížení dopravovaného množství. Díky speciální konstrukci lišty a řetězu se dostane každá kapka řetězového oleje tam, kde je jí zapotřebí k mazání. Spotřeba oleje se tak může snížit až o 50%.

 

 

Píst z magnézia

Extrémně lehký píst z magnéziové slitiny zajistí vynikající poměr výkonu a hmostnosti, vyšší maximální otáčky a vyšší životnost.

 

 

STIHL M-Tronic (M)

Plně elektronická regulace okamžiku zážehu a dávkování paliva. Řízení motoru STIHL M-Tronic (M) zajišťuje v každém provozním stavu stále optimální výkon motoru, konstantní maximální otáčky a velmi dobré vlastnosti při zrychlení. Ruční nastavení karburátoru zcela odpadá.

 

 

Kombipáčka

M-Tronic rozezná elektronicky studený a teplý start. Prostřednictvím kombipáčky je tak nastavována pouze jedna startovací pozice. Nemusíte ověřovat okamžitý provozní stav motoru a máte ihned k dispozici plný výkon i bezprostředně po provedeném studeném startu.

 

 

Matice krytu řetězky jištěné proti ztrátě

Eliminace ztráty matic při výměně řezné garnitury. Přesná pozice matic vůči šroubům při montáži krytu řetězky.

 

 

 

Technika čtyř kanálů STIHL

Čtyři přepouštěcí kanály uvedou směs paliva a vzduchu před zapálením do vířivého pohybu. Tak se palivo optimálně spálí a zvýší se výrazně účinnost motoru. Výsledek: menší spotřeba a vysoký točivý moment v širokém rozsahu otáček.

Kufr na motorovou pilu

K uložení a k přepravě všech akumulátorových a benzínových motorových pil s délkou lišty menší než 45 cm (nevhodný pro motorové pily MS 441 C-M, MS 461, MS 661 C-M a MS 880) Zum Aufbewahren und zum Transport von allen Akku- und Benzin-Motorsägen mit Schienenlängen kleiner 45 cm (nicht für Elektro-Motorsägen und die Benzin-Motorsägen MS 462 C-M, MS 661 C-M und MS 880). Vyrobeno z nárazuvzdorného plastu.

 Provedení Cena
 Univerzální klíč pro malé svíčky 67,00 

Kufr na motorovou pilu

K uložení a k přepravě všech akumulátorových a benzínových motorových pil s délkou lišty menší než 45 cm (nevhodný pro motorové pily MS 441 C-M, MS 461, MS 661 C-M a MS 880) Zum Aufbewahren und zum Transport von allen Akku- und Benzin-Motorsägen mit Schienenlängen kleiner 45 cm (nicht für Elektro-Motorsägen und die Benzin-Motorsägen MS 462 C-M, MS 661 C-M und MS 880). Vyrobeno z nárazuvzdorného plastu.

 Provedení Cena
 Kufr na motorovou pilu 1 029,00 
 Délka lišty cm40
 Zdvihový objem cm366,8
 Výkon kW4
 Hmotnost5,8
 Hmotnost na jednotku výkonu kg/kW1,4
Hladina akustického hluku dB(A)107
 Hodnota vibrací výkonu dB(A)118
 Hodnota vibrací vlevo m/s23,5
 Hodnota vibrací vpraco m/s23,5
 Délka řetězu3/8 “
Objem palivové nádrže l0.6
Otáčky při max. výkonu ot./min10.000
CO2 g/kWh656

Dlouhodobý systém filtrace vzduchu

Nasátý vzduch je setrvačníkem uveden do rotace. Odstředivou silou jsou větší a těžší částečky nečistot odloučeny ke stěně skříně a vyneseny ven ze stroje přes žebra válce. Prostřednictvím předřadného odlučovacího kanálu je tak do vzduchového filtru přiváděn vzduch neobsahující téměř žádné částečky nečistoty.

 

 

Ohřívání karburátoru teplým vzduchem

Na pily STIHL s předehřevem karburátoru je i ve studeném ročním období spolehnutí: V zimním nastavení obtéká karburátor předehřátý nasávaný vzduch . Tím se zabrání jeho zamrznutí. Pro přepnutí z letního na zimní provoz stačí jednoduchý pohyb ruky.

 

 

Dekompresní ventil

Dekompresní ventil vypouští při startování část stlačené směsi z válce. Tím se významně sníží potřebná tažná síla na startovacím lanku. To odlehčuje obsluhu a je chráněn celý startovací systém motorového nářadí.

 

 

ElastoStart

Následkem kompresního tlaku vznikají při nahazování spalovacích motorů trhavé sílové špičky, které zatěžují svaly a klouby. Tlumící prvek ve speciální startovací rukojeti ElastoStart akumuluje v závislosti na průběhu komprese střídavě sílu a opět ji uvolňuje. Díky tomu je startování stejnoměrné bez trhavých silových špiček.

 

 

Zařízení pro napínání řetězu umístěné na boku

Napínací šroub se ovládá zboku skrz kryt řetězky. To zabraňuje kontaktu pokožky s ostrým pilovým řetězem a hroty ozubeného dorazu.

 

 

Olejové čerpadlo s možností regulace množství

Dovoluje přesné dávkování oleje v závislosti na potřebě. Označení E zaručuje v každém případě dostatečné množství oleje. Profesionálové dávkují jemněji. Je možné snížení dodávaného oleje až o 50%.

 

 

Uzávěr nádržky pro snadné otvírání/uzavírání

Patentované speciální uzávěry pro palivovou a olejovou nádrž. Nádrže, kterými je vybaveno motorové nářadí se dají rychle, bez použití velké síly a bez nářadí otevírat a opět uzavírat.

 

 

Filtr HD2

Nově vyvinutý filtr HD2 s filtračním materiálem z polyethylénu má až o 70% jemnější póry než dosavadní polyamidové filtry a proto dokáže zachytit velmi jemný prach. Filtrační materiál odpuzuje také vodu a olej, proto se velmi dobře čistí. Filtrační patrona je demontovatelná bez použití nářadí pouze pootočením filtru o 1/4 otáčky rukou.

 

 

STIHL 2-MIX

Ekonomický STIHL 2-MIX motor s technologií kanálů 1-in-4 má vysoký točivý moment v širokém rozsahu otáček. Řetězová pila ušetří až 20% paliva ve srovnání s konvenčním dvoutaktním motorem STIHL bez 2-MIX technologie. Emise z výfuku jsou nižší až o 50%.

 

 

Antivibrační systém

Silné vibrace v místě upevnění rukojetí motorového nářadí mohou při dlouhodobém používání vést k problémům s prokrvováním rukou a paží. STIHL proto vyvinul vysoce kvalitní antivibrační systém. U motorového nářadí s antivibračním systémem jsou v místě upevnění rukojetí vibrace, které vytváří motor a pracovní nástroj, významně snížené.

 

 

Jednopáčkové ovládání

Jednotlivé pozice, jako je startování se studeným nebo teplým motorem, provoz a zastavení, jsou ovládány jedinou páčkou. Díky tomu je ovládání zvláště komfortní a bezpečné, protože pravá ruka může neustále zůstat na rukojeti.

 

 

Kompenzátor

Kompenzátor STIHL, regulační systém v karburátoru, se stará o to, že i přes stoupající znečištění vzduchového filtru zůstává výkon motoru, kvalita výfukových zplodin a spotřeba paliva po delší dobu téměř konstantní. Teprve když dojde k citelnému poklesu výkonu, musí se vyčistit vzduchový filtr. Tak je možné pracovat velmi dlouho bez údržby.

 

 

Systém mazání řetězu Ematic

STIHL Ematic-System se skládá z vodící lišty Ematic, pilového řetězu Oilomatic a olejového čerpadla k regulaci množství nebo snížení dopravovaného množství. Díky speciální konstrukci lišty a řetězu se dostane každá kapka řetězového oleje tam, kde je jí zapotřebí k mazání. Spotřeba oleje se tak může snížit až o 50%.

 

 

Píst z magnézia

Extrémně lehký píst z magnéziové slitiny zajistí vynikající poměr výkonu a hmostnosti, vyšší maximální otáčky a vyšší životnost.

 

 

STIHL M-Tronic (M)

Plně elektronická regulace okamžiku zážehu a dávkování paliva. Řízení motoru STIHL M-Tronic (M) zajišťuje v každém provozním stavu stále optimální výkon motoru, konstantní maximální otáčky a velmi dobré vlastnosti při zrychlení. Ruční nastavení karburátoru zcela odpadá.

 

 

Kombipáčka

M-Tronic rozezná elektronicky studený a teplý start. Prostřednictvím kombipáčky je tak nastavována pouze jedna startovací pozice. Nemusíte ověřovat okamžitý provozní stav motoru a máte ihned k dispozici plný výkon i bezprostředně po provedeném studeném startu.

 

 

Matice krytu řetězky jištěné proti ztrátě

Eliminace ztráty matic při výměně řezné garnitury. Přesná pozice matic vůči šroubům při montáži krytu řetězky.

 

 

 

Technika čtyř kanálů STIHL

Čtyři přepouštěcí kanály uvedou směs paliva a vzduchu před zapálením do vířivého pohybu. Tak se palivo optimálně spálí a zvýší se výrazně účinnost motoru. Výsledek: menší spotřeba a vysoký točivý moment v širokém rozsahu otáček.

Kufr na motorovou pilu

K uložení a k přepravě všech akumulátorových a benzínových motorových pil s délkou lišty menší než 45 cm (nevhodný pro motorové pily MS 441 C-M, MS 461, MS 661 C-M a MS 880) Zum Aufbewahren und zum Transport von allen Akku- und Benzin-Motorsägen mit Schienenlängen kleiner 45 cm (nicht für Elektro-Motorsägen und die Benzin-Motorsägen MS 462 C-M, MS 661 C-M und MS 880). Vyrobeno z nárazuvzdorného plastu.

 Provedení Cena
 Univerzální klíč pro malé svíčky 67,00 

Kufr na motorovou pilu

K uložení a k přepravě všech akumulátorových a benzínových motorových pil s délkou lišty menší než 45 cm (nevhodný pro motorové pily MS 441 C-M, MS 461, MS 661 C-M a MS 880) Zum Aufbewahren und zum Transport von allen Akku- und Benzin-Motorsägen mit Schienenlängen kleiner 45 cm (nicht für Elektro-Motorsägen und die Benzin-Motorsägen MS 462 C-M, MS 661 C-M und MS 880). Vyrobeno z nárazuvzdorného plastu.

 Provedení Cena
 Kufr na motorovou pilu 1 029,00 

Potřebujete poradit?

Napište nám své jméno a e-mail níže společně se svým dotazem, který vás zajímá nebo nám zavolejte na +420 283 840 585.